terça-feira, 23 de junho de 2009

San Juan




Nun sendo un Santo Padroeiro que se festeie nas nuossas aldés, cumo era l Santo Antónho, quiero solo prestar-le houmenaige bisto haber muitos anhos que bibo na cidade que l festeia.
Anque seia l padroeiro de muitas tierras, na nuite de San Joan, la cidade de l Porto ye la que mais l festeia. Na nuite de 23 para 24 de Júnio, nun hai portuense que quede an casa. Nas rues ls foliones passeian l alho-porro , ls martielhos de plástico, cumpran l manjerico i comen sardina assada.
Ye este l sprito folion de l pobo que percorre las rues de l Porto.
Deixo-boa eiqui alguas quadras populares, dedicadas a este santo:

Ye nuite de San Joan!
I an cada rue modesta
Cada cachico de suolo
Ye un cachico de fiesta

Nuite de grande folia
La nuite de San Joan
Por todas las rues de l Porto
manténen biba la tradiçon

La tu saia an balon
Quando beilas sobe tanto!
Que quien ben al San Joan
Yá nin quier saber de l santo

Nesta nuite hai sardinada
Cuma manda la tradiçon
Alho porro i manjerico
Asi se festeia l San Juan

Cun ls amigos bou festiar,
Bou comer sardina assada
Bou botar foguetes al aire
I beilar pula madrugada

San Joan pra ber las moças,
Fizo ua fuonte de prata.
Las moças nun ban a la fuonte,
San Juan todo se mata

Sem comentários:

Enviar um comentário

Pensamenos




Semeia um pensamento e colherás um desejo; semeia um desejo e colherás a acção; semeia a acção e colherás um hábito; semeia o hábito e colherás o carácter. (Tihamer Toth)

***********************************************************************************************************************************

Há flores que crescem no esterco. Ou entre duas telhas, com as raízes aconchegadas entre meia dúzia de grãos de terra que o vento arrastou. E talvez sejam mais verdadeiramente belas do que as outras, que alguém colocou num grande jardim e regou abundantemente durante o estio até que se cobrissem de cores e aromas.Com os homens acontece algo de muito semelhante. Quando parecem existir todas as condições para que um homem se desenvolva harmoniosamente, cheio de virtudes e qualidades, sucede frequentemente que esse homem se torna mole e falso. E que a sua beleza - descobrimos isso mais cedo ou mais tarde - acaba por não passar de aparência.(Paulo Geraldo)