segunda-feira, 22 de fevereiro de 2010

MOMIENTOS DE SOLIDON




Percuro an ban mas nun t'ancuontro,

l tou amor fugiu-me sin you dar de cunta.

Un nubrineiro denso lhieba-me

por caminos anciertos, camino triste i desolada.

Penso an todo l que restou, tristeza, zeiluson,

mágoa, muita mágoa an miu coraçon!

An miu pensamiento, restan solo momientos guapos,

que se trasformórun agora

an dies eimensos, de muita solidon.

3 comentários:

  1. Hai que seguir caminando, bencindo la solidon, bendo an cada passo ua cunquista, an cada flor ua nuoba sprança i an cada streilha ua nuoba lhuç...
    Guapo poema, amiga.

    Beisicos

    delaide

    ResponderEliminar
  2. A cada die nace l sol, anque muita beç nien se beia, mas ha de siempre tornar a relhuzir. L que de gupao mos queda de l passado, tamien puode ajudar a abrir jinelas pa l feturo.

    beisicos,
    Amadeu

    ResponderEliminar
  3. Para ber - La procisson de la Senhora de la Lhuç.
    http://www.sendim.net/noticias/hoije/noticias_titulos.asp?id=963

    ResponderEliminar

Pensamenos




Semeia um pensamento e colherás um desejo; semeia um desejo e colherás a acção; semeia a acção e colherás um hábito; semeia o hábito e colherás o carácter. (Tihamer Toth)

***********************************************************************************************************************************

Há flores que crescem no esterco. Ou entre duas telhas, com as raízes aconchegadas entre meia dúzia de grãos de terra que o vento arrastou. E talvez sejam mais verdadeiramente belas do que as outras, que alguém colocou num grande jardim e regou abundantemente durante o estio até que se cobrissem de cores e aromas.Com os homens acontece algo de muito semelhante. Quando parecem existir todas as condições para que um homem se desenvolva harmoniosamente, cheio de virtudes e qualidades, sucede frequentemente que esse homem se torna mole e falso. E que a sua beleza - descobrimos isso mais cedo ou mais tarde - acaba por não passar de aparência.(Paulo Geraldo)